preload

Kepala Hampir Pecah..

Published in: Labels:
wwwiiieeewww... wwiieeewww.. wwiieeewww..
Adus.. kepala aku pusing la.. kekadang berdenyut.. loya tekak plak.. nk muntah.. tp xkuar².. kene siapkan bnde nih ari nih jgk (keje aku).. sesekali aku menyepak cpu kt bwh nih.. klu ade org wat lawak bodo mesti melekat penumbuk nih kat muke..

Kalau kat umah aku da hantuk kepala kat dinding neh.. iskk..

Kene sabar neh... erk.. dah.. malas ah aku nak taip..


About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...