preload

Astaghfirullah..

Published in: Labels: ,
Ya Allah..
Syukur atas rahmat Mu..
Kesilapan demi kesilapan..
Bagaimana aku ingin hindarinya..

Ya Allah..
Andai diberi pilihan..
Antara berbuat kerosakan dgn kematian..
Aku akan memilih kematian..

Ya Allah..
Walaupun aku sentiasa buat kesalahan..
Kau masih mmberi aku rezeki..
Malah Kau tidak kurangkan sedikit pun..

Ya Allah..
Keburukan yg tak dapat dielakkan..
Sudah terbukti..
Betapa lemahnya iman..

Ya Allah..
Tuhan semesta alam..
Andai beribu kesalahan pn yg aku lakukan..
Jgnlah Kau benarkan aku letih..
Letih utk memohon ampun kepada Mu..

Ya Allah..
Hamba yg hina ini sentiasa mengharapkan belas ihsan Mu..
Andai Engkau tidak menghiraukannya..
Kepada siapa lagi hendak hamba harapkan..
Sedangkan..
Hanya Engkau sahaja yg memiliki semua pengharapan..

Allah yang satu.. Tuhan semesta alam.. Tuhan yg xpernah menghampakan hamba²Nya..



About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...