preload

Aku malu.. Aku Rindu..

Published in: Labels:
Assalamualaikum..

Ya Allah.. kasihanilah kami manusia yg selalu alpa.. sayangilah kami manusia yg sentiasa mengharapkan kasih sayang mu.. dan rahmatilah kami sebagaimana Engkau merahmati mereka yg Engkau redhai..

Malam ni.. aku terpaksa ponteng.. huhu.. ponteng hanya kerana terpaksa menyiapkan kerja ini.. aduh.. sedih.. aku cuba mengurangkan kerja² di bulan ini.. untuk melebihkan masa ku dengan Tuhan ku.. aku malu.. malu dengan apa yg telah Tuhan ku kurniakan kepada ku.. Dia selalu ada masa untuk ku... namun aku sering kali melupakanNya..

Ya Allah.. yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. selesaikanlah tugas ku dengan cepat agar aku dapat mengisi masa ku untuk Mu..

Ya Allah.. aku amat merindui Mu.. janganlah Kau pesongkan hati ku setelah Kau pimpin aku ke jalan yang lurus...


About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...