preload

Kalau pemimpin sekarang jd IMAM untuk sembayang aku akan jadi MAKMUM.. kalau bini pemimpin sekarang pakai tudung.. aku org pertama yg akan menyokongnya.. mengaku negara ISLAM kan? aku xpernah benci pemimpin.. tp aku kecewa dengan penyelewengan dari mereka..

Alhamdulillah.. makan pakai mmg cukup.. itu xnafi.. tp adakah rezeki itu datang dari mereka sehingga rakyat xboleh tegur jika mereka buat silap? mereka menggunakan lebih byk dari apa yg mereka bagi..

Aku pernah menyokong mereka dahulu.. dan mereka sgt takut untuk hilang kuasa.. sbb itu pelbagai cara mereka gunakan.. paling senang, media massa..

Aku bukan taksub pembangkang.. aku xminat politik.. dan aku xpernah hadir mana² ceramah politik.. tp aku xkan berdiam jika pemimpin sendiri menggunakan politik kotor.. buatlah research sendiri.. dan bandingkan..

Jangan bertekak sesama sendiri.. jangan juga mencarut-carut.. esok lusa, kita akan mati juga.. xde faedah.. jika kamu rasa betul.. biar kamu dengan cara kamu.. biar aku dengan cara aku..

Semoga kita semua dirahmati Allah..

WALLAHU'ALAM..

Sikit pun aku tidak gentar dengan kamu.. walau pisau di leher.. walau pistol di kepala..
Aku hanya ada 1 nyawa.. dan aku xkan sia²knnya.. masanya akan tiba nanti...


About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...