preload

Gua di ari tu.. isk²..

Published in: Labels:

Hahhahahahaha.. gua xtau kenapa gua gelak.. sedangkan xde ape² kelakar pon.. ari tu tertengok cicak melintas gua gelak.. ari ni.. cicak tu gelak tngok gua melintas.. ces..

Ari tu.. ade sorang awek usha gua dari jauh.. 1st.. gua wat bodo je la.. ye la.. nnt kang ingat gua perasan plak walaupun gua sedar gua macho.. ahahhahaa..(agak bangang kenyataan tuh..).. tapi lama kelamaan memang sah.. die usha gua.. alamak.. mcm mane nih.. gelabah suda.. gua da la xleh diusha mcm tu.. takut cair.. hehe.. citer ni kat cafe.. time gua nk bayar tu.. gua tertengok die plak.. die senyum.. gua wat bodo jer.. tengok belakang.. kot² la die senyum kat org lain.. xde org.. ah sudah.. gua tngok die skali lagi.. die senyum lagi.. gua pun senyum balik.. pas bayar.. terus blah.. awek tu klu ikut pengalaman gua.. ade la dlm 53 ke 56 thn.. dlm hati gua.. harap² die ade cucu lawa.. isk..

Ari tu ari cuti.. gua rase nk jln².. mandi lebih kurang.. calit pewangi kat ketiak skit.. cukur misai.. cek bulu idung ade keluar ke x.. sembur minyak wangi 8 kali.. dah settle.. sib baik xde gincu.. tringin jugak nk pakai.. ahaks.. sambar kunci.. start keta.. jln.. lalu kat sebuah taman.. (lokasi.. rahsia..) dlm duk syok dengar lagu.. ternampak la kelibat sorang gadis.. nek motor.. baju kaler merah.. suar putih.. cutting.. eerr.. 32-28-34.. peh.. xberkelip gua tngok.. lame jgk gua usha.. tanpa disangka.. da lari tajuk jln² ari tu.. tajuk tertukar jd memfollow.. ye la.. ne la tau.. untung² dpt kenal umah.. follow punya follow.. tetiba si gadis tu berenti kat bustop.. gua pun parking baik punyelah kan.. bukak tingkap.. "hai.." dengan suara macho giler.. sekali awek tu berpaling.. mak aih.. ade halkum.. caiihhh... terus gua tekan minyak.. termasuk lak gear 5 trus.. hahaha.. enjin mati.. gua start cepat².. blah.. 20 km gua xtengok side mirror.. basah baju gua berpeluh.. ngeri siot..

Ari tu.. gua nak g isi minyak.. gile kot da kelip² dari semalam lagi.. gua masuk petronas.. tapi isi angin jer.. coz gua lebih suka pegi shell.. dlm duk tertenggek² isi angin tayar.. gua usha la kat kaunter tu.. uuuuuuuuiiiiiiii.. hampir sedepa muncung gua.. punye la lawa.. putih melepak.. bak susu cap junjung.. ah.. alang² da sampai.. isi minyak trus je la.. masuk pit.. hehe.. no 5.. (gua mmg suka no ganjil) pegi kaunter.. "ye encik, nk isi berapa..?" alahai.. merdunya suara.. mcm nak pitam rase nye.. dgn suara macho gua ckp RM50.. bukak wallet cpt².. bagi.. terus blah.. baru je gua nk sampai kat keta gua.. "encik.. no 5.. ke kaunter sekejap.." aik.. mcm gua je tu.. nk mintak no tepun ke..? gua pun pusing balik jln mcm bangsawan.. "ye dik.. knp?" (dgn suara macho lg..) "err.. ni.. bkn 50 encik.. tp.." ops.. dengan serta merta muka gua jd kaler hijau muda.. isskk.. tu la.. confident sgt.. gua terbagi surat saman DBKL.. trkantoi lg kene saman.. cam mane leh terambil surat saman tuh.. aduyai.. pas isi minyak.. gua xpandang kiri kanan.. terus blah.. pas insiden tu.. sumpah 7 keturunan gua xisi petronas lg.. lalu pon tidak.. aduussss..

Abis sudah citer gua.. (cerita lame...)


About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...