preload

Bolok Molek

Published in: Labels:
Sambil² wat keje, sambil² ekjas bnde nih.. aku xpaham la.. kenapa la aku sekarang rajin sangat nak amik tahu pasal bende nih.. kalau dulu, haram.. jangan harap aku nk tukar² ni.. huhu... aku pn pelik jgk.. aku musykil la.. aku igt nk g jumpa ustaz ke, tok bomoh ke, ahli kaji sejarah ke.. xpun koman² jumpa Harun Salim Bachik.. mane la tau kot² aku da kena rasuk jembalang mane tah.. ah malas la aku nk layan.. baik aku pergi mkn belacan lg bagus... 


Tapi yg sweetnye.. (hoho.. aku da pandai pakai perkataan tu..)  dapat pulak kenal ngan sorg minah nih.. nak kate lawa tu.. xde la lawa mcm Nasir Bilal Khan.. muda pulak tu.. tp cam mane tah aku bleh igt² plak.. ni klu ketuk ngan tong gas ni pun bleh senyum lg mase kojol.. ape nk jd la ngan aku skrg nih.. klu jd cekodok, bleh gak org mkn² sambil cicah ngan budu.. ni.. ape pn xbleh..!!


Keje aku xsiap lg ni.. kepala hotak aku da pening.. kalau makan 3 in 1 tongkat ali mau sampai 30 bungkus baru aku leh tahan sampai esok agaknya...

Apa bleh buat. Sejak aku mencebur bidang IT ni, tidur aku sentiasa xnyenyak. Nak kena kawen kot baru nyenyak. Kate org la.. bkn aku yg kata.. Aku pon pelik.. mcm mane aku boleh terjebak keje dlm bidang IT nih.. sedangkan mase blajar dulu aku blajar Automotif. Minat gile aku kat kereta suatu masa tu. Dari tingkatan 4 (skolah teknik) amik kos Automotif. Sambung pulak kat kolej pun kos Automotif. Sanggup tolak tawaran lain kerana tak kena ngan jiwa aku.. konon la..

Tup² keje, aku jd Programmer. Haram aku tak pernah terfikir pn nk keje ni sbb dulu aku buta IT. Email aku_joe@yahoo.com tu member aku la yg tolong buatkan. Aku mane reti masa tu (kolej). Joe tu sempena gelaran aku mase kat kolej.. Konon hebat la.. ces.. tarrak jugak.. biasa la.. bdk baru nk naik time tu.. bila pk² balik isk.. bengap jgk aku time tu.. bengap mcm bateri lampu..

Huhuhu.. malas da mau taip.. aku nk sambung keje skit lagi.. nnt aku citer mcm mane aku bleh terjebak jd Programmer.



About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...