preload
1st time gua ade masa untuk tengok final vs Kelantan kat stadium. Bengang betul dgn persembahan Terengganu pada perlawanan liga super sblm ni. Tp kerana semangat patriotik (ye ke?) yg tinggi telah menarik aku untuk ke stadium bagi menyokong pasukan Terengganu.

Walaupun gua tahu pasukan Kelantan kini berada dlm prestasi terbaik (ganah²), peduli hapa gua.. hehe.. gua yakin pasukan Terengganu mampu mengatasinya.. "awok trannung kang nelang.. ke guane..!!"

FA Cup
Semoga pasukan Terengganu dapat tebus kembali piala tu.. "Sek² kite bereh blake".. Dan bagi penyokong Kelantan, jadilah penyokong yg profesional. Kita sudah menjadi musuh tradisi sejak dulu lagi. Gua tak akan memulakan pergaduhan, tp gua tak akan berdiam diri jika penyokong negeri ku ditindas oleh lu org. Jdlah penyokong yg matured.


Tak sabar untuk gua saksikannya pada malam ini. Dari kecik lagi gua harap dpt mnjadi pemain Terengganu, tp hajat xkesampaian. Jadi gua harap kepada pemain² bermainlah dengan bermaruah. Bermain secara berpasukan n semangat kesukanan. Gua sentiasa sokong jatuh bangun korang.

Go².. Peteh Tranung Peteh, Peteh Sapa Rebeh.. Tranung Nelang, Tranung Gemilang..

About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...