preload
Ni gua xnk ckp byk la kan.. balik je keje td.. tetiba gua rase nk trkentut.. eh.. bkn.. bile gua buka je blog, tngok kat chat box.. yea.. ade follower.. yg ditunggu-tunggu.. follower yg ke 100. Ieyza Afieyna (click utk usha awek ni) nama dia.. Bertemakan template pink siap ade kucing bg flying kiss tu.. minat benor kat kucing agaknye.. ye la.. da gmbar kucing.. xkn minat kat Harun Salim Bachik plakkan... walaupun ade sdikit mslh teknikal.. hehee.. tp beliau xptus asa tuk follow gua.. tu yg gua rase trharu ni.. cam nk nangis pon ade.. sib baik gua masih belum lupa yg gua masih teruna lg.. bwh ni gua pecahkan rahsia beliau:-

Ni dia si gadis yg ditunggu-tunggu.



Nama : Ieyza Afieyna.
Umur : 19 thn.
Study : UITM Perlis - Diploma in banking.

Kalau ditengokkan pada page Cik Ieyza Afieyna kita ni, gua agak² Cik Ieyza Afieyna kite ni agak manja, sensitif, mudah ketawa, agak kreatif n ade sepasang gigi arnab? wow.. i like..

Mempunyai koleksi header yg agak byk. Di sini aku attachkan sebilangan saje ye.. byk sgt.. ni pon pakai lori 5 tan angkut sebanyak 14 ratus round. Bengkok belikat gua tau.


Header 1


Header 2


Header 3


Ha ape lagi... kalau rase nk bekenalan ngan Cik Ieyza Afieyna kite ni, pegi le terjah blog dia ramai².. jgn malu².. jgn segan².. kalau kene marah padan muka.. gua ckp jer.. hahahaha... papehal pon.. thanks a lot for all my friend.. u all the best.. the friendship never can end... entah betul ke x ayat gua tu.. speaking konon.. tuuuii.. Just klik kat nama or header comey dia k... 

Selamat bekenalan ngan dia.. Abis da citer gua.. :)

About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...