preload

Segmen Selamat Hari Bapa

Published in: Labels:
Link ke Segmen Hari Bapa Cikgu Wan (Mari Pakat Join Ramai²)

Gua ada seorg Bapa yg sempoi, mudah dibuat perkiraan n cool. Bangga gila gua ade seorg Bapa seperti beliau. Memang xde dijual kat Giant walhal kat Jusco skali pon. Di sempena hari bapa ni gua nak ucap byk² time kasih kat Bapa gua kerana beliau telah jaga gua dgn baik skali sejak drp gua sebesar kotak eskrim sehingga la skrg. Skrg Bapa gua da xkuat spt dulu tp jgn risau Bapa, gua akan jaga Bapa..

Last, I always pray 4 u n i hope can see u at heaven soon.

About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...