preload
Dikala bateri henset kong..
Ibu jari kaki mula kecut..
Urat belikat tidak lg mampu ke Giant..
Burung yg berkicau mula brmain congkak di kaki Sameon..

Apakan daya..
Aku bukannya plastik aiskrim..
Bkn jg tanda harga sebuah suis kipas..
Aku sedar siapa aku..
Aku tahu aku xkn mampu untuk mengandung..

Aku akn pergi jauh..
Jauh 5 depa dr kerbau Deraman..
Semoga tiada lg kidung lefthanded..

Amat bodoh ku rasa..
Tp sebenarnye aku tipu je..
Aku xrase bodoh pn..
Aku cume rase aku mampu utk mencium pusat sndiri...

Eh.. kul baper dh ni.. nk balik suda.. hoho.. tata..


About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...