preload
Apabila gua dalam kesedihan, gua akan dengar lagu ni. Setiap rangkap membawa erti seribu pengertian.. cehh.. jiwang siot gua nih.. mcm kicap je perangai..


Lagu ni diberi oleh sorg awek yg comel di tmpt keje gua suatu ketika dahulu. Sungguh xdisangka² gua terus jatuh cinta dgn lagu ni dan seterusnya dgn tuannye skali. 


Namun jodoh xkesampaian. But it's ok for me. Life must go on. Untuk awek ni, gua ucap All The Best 4 Ur Life.


Gua minta maaf banyak² atas segala MISTAKE yg telah gua lakukan pada lu.


:)








Lagu Yg Aku Dgr Pagi² Dlm Keta






About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...