preload
Puuuufffffhhhh.. bersembur air kopi kat muka Deraman. Sian die. Da la gua lupe nk gosok gg td. Tp xpe.. dia memang slalu malang. Mmg semula jadi tu. Tekejut beruk gua baca paper pg td. Ape taknya.. member² gua selaku housemate jugak masuk paper.. giler².. xtau plak gua diorg begitu glamer... ces.. di bawah gua da print gmbar diorg.. iskk.. still xpuas ati nih..


Abam Pit

Nama abg pit. Sempena beliau menceburkan diri dalam arena mengapit para² pengantin. Glamour u.. Dengar kata beliau akan ke Uganda bln depan kerana ade jemputan untuk mengapit seorg Ketua Kongsi Pakaian butik terkenal di sana..  Eeee.. jeles²..


Zasuam


Sekali tengok mcm zaquan kan. Tp jgn terpedaya di situ. Secara kebetulan beliau ade krisis perebutan anak juga. Anak itu sebenarnya ank patung barbie yg dibelinya semasa jln² di sebuah kedai kasut. Dalam masa yg sama, isterinya juga berminat utk mmbelinya. Di sinilah berlakunya konflik dlm keluarga trsebut. Ini kerana mengikut tokey kedai tu, ank patung tu bkn hanya boleh mmbaiki mesin kelapa, malah dpt menghafal sifir 4 dlm tempoh yg singkat.


Abam Bo


Tergoda tak? tergodakan tngok wajah manja beliau. Mengikut seorg wartawan kami yg melaporkan berita dr Myammar, seramai 15 ratus gadis di sana telah mnjadi sewel (sumber lain berkata berbuih mulut) dek kerana terkena panahan arjuna dengan senyuman manja beliau. Setelah disiasat dgn rapi (bantuan Xfile's Crew) terkantoi yg beliau ulang alik antara M'sia dgn Sri Lanka untuk mmbeli jamu terpakai.


Mckoy


Tanpa diduga, selama ini aku tnggal serumah dgn pemuda Lombok. Sungguh x ku sangka. Sies xsangka. Patut la mesra semacam jer.. Sib baik aku xtergoda.. hahaha... beliau merupakan pemuda lombok yg paling aktif di muka bumi ini.. namun yg mnjadi persoalan, beliau tidak mmbawa mana² wanita M'sia ke sana. Tp beliau lebih berminat utk mngumpul setem. huh..?


Joe Takir



Mendengar namanya sahaja sudah bisa menghentikan sistem peranakan, inikan pulak nk nk jentik idung beliau. Mau kene cantas ngan papan carom. Pape hal pon, muka beliau mmg ganas. Lebih ganas dari muka cipan Afrika yg nk beranak sulung. Hangat.. mmg hangat...


Gua betul² jeles ngan diorg.. cis.. cis.. cis.. dan cis.. hahahahahahhhahaa....

About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...