preload

Aku Yg Sorang..

Published in:

Aku yang sorang...

Hidup sorang...

Buat amende semua sorang...

Berak memang lah sorang...

Lagi pun jamban aku memang memuat untuk sorang jerr..

Aku yang sorang...

Makan Sorang2...

Minum pun , sorang2...

Nak makan dua orang...

Tapi takut tak kenyang....

Aku yang sorang...

Bangun pagi sorang...

Tido pun sorang...

Hajat dihati nak tido dua orang...

Tapi buat sempit bilik pulak karang...

Berjalan sorang2...

berlari pun sorang2...

Bejoging pun sorang2 Ingat nak ramai orang...

Tapi tu, marathon lah korang...

Lepak sorang2...

mimpi pun sorang2...

berangan sorang2...

jiwang pun sorang2...

Pegi bandar sorang2...

balik bandar pun sorang2...

Dah sebulan aku tak kebandar sebab ramai sangat orang...

Semalam aku sorang...

Kini aku masih sorang...

Esok lusa sorang lagi kot...

Tapi, dekat stadium semalam, ramai pulak orang...

Tapi...

Aku bukannya orang-orang...

Aku bukannya orang utan...

Aku juga bukannya orang minyak...

Dan aku juga bukannya orang gila...

Bukan jugak orang kena sawan...

Tapi aku juga orang...

macam orang lain jugak...

Macam ko jugak lah masa engko sorang dulu !!

Aku tahu...

Aku bukanlah orang berada...

Aku juga bukanlah orang glamer...

Aku juga bukanlah alim ulama...

Walaupun aku hanya orang biasa...

Aku tetap orang...

Aku ingin menjadi gaban...

Tapi nak jadi gaban kena gagah..

Tapi gaban tu bukannye hensem pun..

Lagi hensem supermen…

Dah lah tu, korang pegilah siapkan kerja tu sesorang...

Jangan ingat aku nak tolong korang......

Blah2.. biarkn aku sorang2...!!!


About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...