preload

About Me

Published in: Labels:

Name Betul : Syed Muhammad Amin Al Yahya B Syed Ali Al Yahya.
Nick : Joe, Syed, Gua, Ed, Mat Ed, Amin, Chick...
Asal : Terengganu.
Status : Sorang je.. bolok ramai².
Menetap : Sentul, Kuala Lumpur.
Anak ke : 1 dari 1 ibu dan ke 6 dari 2 ibu. (Klu korang pening, lantak la kan).
Tarikh Lahir : 06 Disember 1982 / 19 Safar 1403, Isnin, 1.20 pm.
Tempat Lahir : Kt kg aku.
Umur : 17 thn (sbb aku sntiasa nmpak muda).

Skolah Rendah : Sekolah Kebangsaan Pusat Chabang Tiga.
Sekolah Menengah : Sekolah Menangah Bukit Besar (1-3).
Sekolah Menengah : Sekolah Menengah Teknik Wakaf Tembusu (Automotif).
Kolej : Kolej Negeri (Technologi Mekanikal Automotif).

Tempat Keje : Tulip Recources Sdn Bhd.
Position : Aplication Engineer (Web & Aplication Developer).

Nombor Yg Pling Aku Suka : No ganjil.
Warna Yg Pling Aku Suka : Merah.
Air Yg Pling Aku Suka : Kopi.
Makanan Yg Pling Aku Suka : Singgang Ikan Tongkol (Org Trg panggil ikan aye) n kerang.
Binatang Yg Pling Aku Suka : Scorpion, Tarantula & Kambing.
Darah Aku : A+.
Hobi : Men Futsal, Badminton, Snuker, Mancing, Men Gitar, Melalak dan Makan Nasik.
Pengalaman Manis : Minum kopi lebih gula.
Pengalaman Pahit : Minum kopi xde gula.
Awek Yg Aku Paling Suka : Lesung pipit.. lesung pipit...

Aku agak lame da cebur diri dlm blog memblog nih.. wat.. pastu delete.. wat lg.. pastu delete.. pastu wat lg.. pastu biar camtu jer.. usha² blog org len dari jauh.. hehee..




About Me

Aku yang masih berkelana.. Di dalam penjara dunia.. Mencari jalan ke syurga.. Terjerat di jaring neraka.. Tersembam di lembah noda.. Kini bangkit mencuci dosa.. Rahmat Allah tiada penghujungnya..

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Suasana yg paling indah ialah di kala mlm mnjelma.. di saat manusia sedang lena.. di ketika hati merindui Penciptanya...